Gästebuch

Eintragen

Sandy & Chrigel 20.07.20 - 11:11

Ein herzliches Dankeschön an alle Besucher/innen von diesem Wochenende. Und dem Claude und Rolf für's Mitwirken am Schluss!

Reto 13.01.15 - 10:27

Und scho wieder guets Nois!

Bergclub Höngg der Vorstand 05.02.13 - 18:25

Liebe Ursi

Der Vorstand vom Bergclub Höngg möchte Dir zum Prasidenten-Amt der Naturfreunde Sektion Schlieren ganz herzlich gratulieren. Wir freuen uns weiterhin, eine gute Nachbarschaft mit euch zu pflegen.
Gute Ideen für ein aktives Vereinsleben sind Deine Stärke und wir freuen uns, hie und da bei euch reinzuschauen!

Mach’s guät und bliib wie Du bisch!!

Bergclub Höngg

Reto 02.01.13 - 11:22

Guets Nois und so...

Ursi Vogt 19.12.12 - 10:40

Hoi zäme
bald isch s'Jahr z'end. Wer mag cha am Wuchenend 22./23.12. no es letschts Mal im 2012 eusi Hütte gnüsse.
Nach em Motto Jekami, jede cha mitmache. Chli brötle, chli abwäsche, chli holze, chli sii, für jede hätt's öppis z'tue.
Für Grundusstattig isch gsorget. Also machet eu uf de Weg!!

Sonja 05.10.12 - 14:58

Wow Rudi, Ida und ich uf de Startsiite !
Danke für dini Arbet! Mir freuied euis uf euise Hüttedienscht
das Wuchenänd. :-D Und uf e huufe ufgstellti Gescht !
S`isch alles parat.... müend nur no cho !
Bis bald
Sonja und Ida

Paul 29.08.12 - 12:57

Hallo liebe Naturfreunde,
Ich möchte mich nochmal für eure Gastfreundschaft bedanken,es war sehr angenehm bei euch.Besonderer dank an Gabi,Petri und Peter für eure Aufmerksamkeit und Zuwendung.Bin nun wieder mal in Zürich und wenns passt komm ich euch am Samstag besuchen.Freu mich bis denn dann.
Sonnige Grüsse

Der Flachlandtiroler

Gaby 20.06.12 - 13:56

Grosses Lob von mir für die ganze Homepage!
Super Rudi !!!

Liebi Grüessli

Gaby Widmer

umbi 02.02.12 - 19:27

Ein Märchen vom Altberg.
Alle Märchen beginnen mit - es war einmal.
Beim nächsten Eintrag kommt das Märchen von der guten Fee.
Bleibt dran.
Gruss umbi

Fredi Auer 22.12.11 - 18:46

Super Waldwienacht am 17.Dez.2011 gsie.Es hätt alles passt. Apero Glüehwie dusse am Füür,dänn a dä schön dekorierte Tisch es Fondue Chinoise mit selbergmachte Sauce und sehr guetem Fleisch (nöd das dünne tüfgfrorne züg..). Ville Dank Ursi Vogt,René Tobler,Beni,Andy und Jeanette Bühler. Das händer top gmacht!!
Mier und dä Rita häds so gfalle ,das mir erscht am SO hai sind....Grins...